Thursday thoughts #11


Min tur att kasta bollen till Myran. Thursday thoughts blev tvåsiffrigt i veckan, kolla här om du funderar över något. Jag vet inte vad det är med mig denna veckan. Jag har precis kunnat byta ut den förra Thursday thoughtsbilden mot den jag hade i huvudet innan jag började redigera. Nu har jag gjort samma sak. Hade en bild i huvudet som inte alls liknar denna och jag gissar på att jag kommer vänja mig vid denna också. Eftersom jag kom på att jag inte skulle få till bilden i huvudet (vilket har med att göra att jag fotade i januari och haft idén i huvudet serdan dess och då förändras ju uppfattningen om bilden medan man inte tittar på den längre) så gick jag wild & crazy istället. Myran brukar säga att man ska röra sig utanför sin bekväma zon, eller tänka utanför boxen. Jag tror visserligen att jag hittade en gammal box och satte den i relation till när jag var 11 eller liknande men det har också sin charm 😉

5 Svar to “Thursday thoughts #11”


  1. 1 DrawReadWrite 27 maj, 2011 kl. 11:12 e m

    Den är definitivt charmig! 🙂
    Me like.

  2. 2 Anna 27 maj, 2011 kl. 11:16 e m

    Jag med :} men jag kan tyvärr inte ta åt mig äran!

  3. 3 Lisa aka Myran 29 maj, 2011 kl. 9:41 e m

    me three!
    väldigt bra citat. men vad ska jag hitta på?!


  1. 1 Tur i spel, otur i kärlek… « Josefines foton Trackback vid 9 augusti, 2011 kl. 12:30 f m

Lämna en kommentar